martedì 14 giugno 2016

Sabatu notti di Domenico Orifici

Sabatu notti
 Domenico Orifici
“Mamma, mi sta’ sintennu?
 Mi nni vaiu a ballari…
Staiu partennu,
Ti vogghiu vasari.”
- “Pi ‘sta sira lassa stari
Haiu ‘u prisintimentu
Chi non ti viu chiù turnari..
e lu ma cori tristi mi lu sentu.”
“-Non stari ‘mpinzeri, mammitta,
 A ‘sti cosi non ci à’ pinsari.
Cu l’’arma to affritta
Non ti pozzu lassari. …
Mamma, l’amici m’aspettanu
…Chi fazzu?...
‘a machina è sutta.
… Cû “clacson” sonanu,
 Non ti pozzu lassari distrutta-“
 “Nenti figghittu,
Nê fari aspittari,
tegnu ‘u ma cori strittu
Mi ti viu turnari. …
Stati attenti figghitti!
Non curriti p’ ‘a strata..
Luntanu di ‘ddi cosi maliditti …
Tanta genti avi statu ruvinata.”
‘Ntâ notti niura di lu scuru fittu
‘na botta forti di lameri rutti
Svigghia ‘u paisi.
Cu lu cori strittu
Bramannu nescinu pi li strati tutti.
‘Na mamma fuji e non sapi p’unni.
Chiama lu figghiu a vuci forti
Ma a nuddu senti chi ci rispunni,
casca, ciancennu, cu la so mala sorti!







Notte di sabato
Domenico Orifici
“Mamma mi stai ascoltando?
Me ne vado a ballare …
Me ne sto andando.
Ti voglio baciare”
“Per questa sera lascia stare …
Ho il presentimento
Che non ti vedo più tornare
 E il mio cuore triste me lo sento.”
“Non stare in pensiero mammina,
A queste cose non devi pensare.
… Con l’anima tua afflitta
Non ti posso lasciare.
… Mamma, gli amici m’aspettano
… che faccio? … la macchina è sotto
… col clacson suonano.
Non ti posso lasciare distrutta.”
“niente figlio mio, non li fare aspettare,
Tengo il mio cuore stretto
 Fino a quando ti vedo tornare.
… state attenti figli miei!
Non correte per la strada …
Lontani da quelle cose maledette …
 Tanta gente è stata rovinata”.
Nella notte nera,
dal buio fitto
 Un rumore forte di lamiere rotte
Sveglia il paese.
Con il cuore stretto
Vociando escono per le strade tutti.
Una mamma corre ma non sa per dove.
Chiama il figlio a voce forte,
ma nessuno sente che le risponde.
Cade piangendo con la sua mala sorte.





Nessun commento:

Posta un commento